.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروژه های گردشگری گیلان در بروکراسی اداری

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه پروژه های گردشگری در استان گیلان به جهت تعللها و بروکراسی های زائد اداری در گرفتن مجوزها با مشکل مواجه هستند.

صمد مرعشی افزود: این مسئله سبب شده سرمایه گذاران بخش خصوصی تمایل و رغبتی برای سرمایه گذاری در استان و به تبع در شهرستان رودبار نداشته باشند که این امر نیاز به تعامل مناسبی بین ادارات مختلفی که در صدور مجوزها می تواند موثر باشند، دارد.

وی در ادامه تله کابین شهرستان رودبار را از پروژه های عظیم گردشگری استان گیلان عنوان کرد و اظهارداشت: با بهره برداری این پروژه تحول اساسی در پویایی اقتصادی استان ایجاد خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای دریافت مجوز ساخت تله کابین رودبار از سوی سازمان محیط زیست کشور دوسال وقت گذاشته شد در حالیکه صدور این گونه مجوزها در برخی استانهای دیگر کشور که شرایط گیلان را ندارند به راحتی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برغم حضور مستمر در سازمان محیط زیست کشور برای دریافت صدور مجوز ساخت تله کابین متاسفانه این پروزه همچنان با مشکل مواجه است که باید مسئولان تدبیر اساسی در این خصوص داشته باشند.

نماینده مردم رودبار با اعلام اینکه تله کابین رودبار به لحاظ بعد مسافت بزرگترین تله کابین جهان خواهد بود، افزود: مسافت این پروژه 24 کیلومتری یعنی 12 کیلومتر رفت و 12 کیلومتربرگشت با سرمایه سه هزار و 300 میلیارد ریال ساخته می شود.

وی یاد آور شد: اگر در زمینه پیگیری پروژه های گردشگری و عمرانی کوتاهی شود بطور مسلم سرمایه گذاران، سرمایه های خود را به استانهای دیگر منتقل خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.634 seconds.